15 listopada 2014

Ktoś kogo znałam


Czy macie takie sytuacje, w których utwór, melodia, obraz powoduje wybuch wspomnień? To dosyć męcząca przypadłość, czasem ograniczająca działania w życiu nawet przez dłuższy czas. Ostatnio zbieg 2-ch  równocześnie trwających zdarzeń spowodował wybuch wspomnień o czasach i osobie, o której od 25 lat nie pamiętałam. W tle leciał Gotye, zaś na ekranie przeglądałam FB. Natknęłam się na kogoś, kogo wolałabym nigdy nie spotkać, a z którym życie mnie na krótko związało. Słowa piosenki i zdjęcie osobnika na fejsie spowodowały taki wyrzut "smuty", że właściwie tylko iść się powiesić. Na szczęście znalazła się osoba, która szybką reakcją natychmiast rozwiała koszmarnie rzewne nuty :) - dzięki Mariolka jesteś Wielka.

Gotye - Somebody That I Used To Know - feat. Kimbra
A tu coś na pocieszenie , że można inaczej:
I żeby nie było tak smutno ;P :

3 komentarze:

  1. Kochana - dowalić ktosiowi, przez którego smutu - any time
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, tak - czasem przychodzi taki moment, ale trzeba się szybko otrząsnąć, bo to wszystko jest już przeszłością - w dodatku dawno odżałowaną. Liczy się dziś i jutro :) Całuję mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczynki :) Już mi przeszło, odstawiam smutę daleko za drzwi. Całuję Was mocno i ściskam :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zechcesz zostawić ślad po sobie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails