03 grudnia 2014

Pieść ciało ...

Lubicie gadżety łazienkowe? Ja uwielbiam. Wszelkie płyny do kąpieli, myjki, kremy, balsamy i maziadła. Sprawia mi ogromną przyjemność zapach kolor i konsystencja. A, że kolor dla mnie ma ogromne znaczenie to spróbowałam zrobić filcowe mydła. Każde z nich to zabawny gadżet do łazienki. Na zewnątrz każdy wygląda jak filcowy, kolorowy kamyczek. Środek zaś skrywa kremowe mydełko o zapachu kwiatowym, oliwkowym, kremowym. Po zmoczeniu kamyczek pieni się. W trakcie mycia spełnia równocześnie funkcje delikatnej myjki. Waga mydła standardowa 90-100g. Każde z nich to ręcznie wykonany drobiazg pracochłonną metodą filcowania puchu wełny merynosów. Każde mydełko jest inne i niepowtarzalne. Istnieje możliwość wykonania mydła np. dla niemowląt, czy dermatologicznego. Wszystko zależy od wypełnienia. Jak Wam się podoba? U mnie nazwy też rozpieszczają. Pierwsze to "Pieść ciało w śliwce", drugie to "Pieść ciało w turkusie" i ostatnie "Pieść ciało w trawie". Wszystkie dostępne u mnie i w Galeriach.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło gdy zechcesz zostawić ślad po sobie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails