26 lipca 2013

Dawno mnie nie było

Dawno mnie tu nie było. No niestety czasem tak to jest. Człowiek chce a nie może. Troszkę się u mnie pozmieniało. Trochę chorób, problemów ... Ale też odniosłam mały prywatny sukces. Nie palę od 4 miesięcy :). Co prawda przerzuciłam się na e-papierosa ale już widzę poprawę. Na razie mnie do analogów nie ciągnie a wręcz odrzuca. Ilość nikotyny zmniejszam systematycznie i teraz już jestem na tzw. "6". Mam nadzieję, że i to też odstawię od cycka by stać się zupełnie wolnym człowiekiem. Trzymajcie kciuki.
W robótkach ostatnio mniej wrze, filcki czekają na zimniejsze pory. Na razie zdycham w upałach i nawet do pracowni nie docieram przy takich skwarach. W sierpniu ma być nawet 38 st. to pewnie przesiedzę w piwnicy :< Jedynie jeszcze akwarelki jakoś mogę robić (lubię się babrać w wodzie).

3 komentarze:

  1. Gratuluje postanowienia w sprawie papierosow.
    Sam to zrobilem w 1989 roku wieczorem przed posiedzeniem Okraglego Stolu. I nigdy juz wiecej nie mialem papierosa w moich ustach. Nie stosowalem zadnych erzacy, ograniczania ilosci, przez kilka miesiecy mialem tez papierosy we wszystkich miejscach (pracy, wypoczynku, itd)zeby nie miec "glodu posiadania". Jadlem duzo owocow, warzyw, cukierkow azeby zajac usta. Nie ukrywalem tego faktu przed innymi palacymi kolegami i prosilem zeby pomagali a nie kusili. Mam teraz poczucie smaku, zapachu, lepsza kondycje,cere itd. Ale przybylem na wadze - teraz 90 kg ale nie jest z tym najgorzej jeszcze. Wie goraco zycze wytrwania ww tym do pierwszego roku a potem juz bedzie z gorki. Z goracymi pozdrowieniami,
    Basia i Jurek z Toronto

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Panie Jurku :)
    Dzięki Aguś :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zechcesz zostawić ślad po sobie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails