22 listopada 2016

Halo, halo - no nie rób z tego Halo...

Koniec roku za pasem i jak to zwykle bywa wtedy właśnie zdarzają się rzeczy nieoczekiwane. Kiedy zaczynałam przygodę z galeriami internetowymi, to jedną z pierwszych na jaką się natknęłam było HALOART. Obejrzałam przedmioty proponowane przez artystów, dużo obrazów, sztuki, fajnych ciuchów i ... zrezygnowałam onieśmielona. W tym roku skonstatowałam, że niestety dużo galerii, z tych do których należałam, zamknęło swe podwoje. Przejrzałam internet i znów natknęłam się na HALOART. Tym razem zdecydowałam się podjąć ryzyko. Dzięki uprzejmości właścicielek od tej chwili jestem na stronach Galerii HALOART. Zapraszam zarówno do mojej galerii jak i innych projektantów. Może znajdziecie coś co przyciągnie Waszą uwagę. A czas prezentów nadchodzi...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło gdy zechcesz zostawić ślad po sobie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails